جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی، وزیر اطلاعات با صدور پیامی فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات با صدور پیامی فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را گرامی داشت.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه ای جبران ناپذیر را یادآوری می نماید که خاطره ی جانسوز آن علاوه بر ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را تا قیام قیامت سوگوار نمود. تنها تسلای دل های رنجور امت داغدار، جانشینی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی) رهبری فرزانه و اندیشمند بود، تا خورشید عالم تاب اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بر قامت راسخ و سترک ولایت فقیه همچنان بتابد و قلوب حق طلبان را روشنایی بخشد.

دریغا که امسال در شرایطی به سوگ می نشینیم که شیوع ویروس ویرانگر کرونا، توفیق حضور در حرم مطهر و شیون گاه آن امام راحل را از عاشقان و مشتاقان، سلب نموده است.

اکنون به تاسی از قرآن و عترت و به برکت هدایت های الهی آن پیشوای جاودان، کشتی امید مستضعفان و آزادی خواهان عالم به ساحل امن نجات رسیده و علی رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان تر می گردد.

اینک ما با شهدای عزیز ۱۵ خرداد و همه شاهدان همیشگی تاریخ عهد می بندیم که با پاسداری از راه سرخ شهدا و امام شهدا (ره)، در سایه سار ولایت فقیه و در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم سلحشور کشورمان ثابت قدم بمانیم.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha