جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ بصورت استودیویی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژادی، با اشاره به اینکه ویژه برنامه‎های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: برنامه‌های این ایام به صورت استودیویی بوده و صوت و تصویر آن از سایت tv.razavi.ir و صحن‌ها پخش می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه ویژه برنامه‎های سخنرانی با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان امشب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برپا خواهد شد و در این مراسم حاج صادق آهنگران به مدیحه سرایی و قرائت زیارت امین الله خواهد پرداخت.

وی ضمن تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها به صورت استودیویی است، اظهار کرد: ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) نیز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد در این مراسم حجت ‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به ایراد سخنرانی و حاج صادق آهنگران به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام گنابادی‌نژادی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ نیز پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی عبدخدایی و مرثیه سرایی امیر عارف راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha