پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی‌های ایران با اقتدار وارد حیات خلوت آمریکا شدند و بینی ترامپ و دولت این کشور را به خاک مالیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، در رادیو اقتصاد اظهار داشت: ورود نفتکش های ایرانی به ونزوئلا بزرگترین شکست برای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود.

وی ادامه داد: اقتصاد، فرهنگ، سیاست، توانمندی دفاعی و نظامی بر همدیگر اثرگذار هستند.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم گفت: کشورهایی هستند مثل عربستان که درآمدشان خیلی بالاتر از ایران است همینطور کشورهای هستند که حوزه سر زمینی شان خیلی وسیع تر و جمعیت شان بیشتر از ایران است ولی امروز به شدت از قدرت های سلطه گر و آمریکا وحشت دارند.

وی افزود: آمریکا امروز از همه ابزارهای تحریم و فشار علیه ملت ایران استفاد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری تصریح کرد: کسی نمی گوید آمریکا قدرتمند نیست ولی بحث اینکه جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی در بعد دفاعی و نظامی سطحی از بازدارندگی را ایجاد کرده که دشمنان نتوانند از قدرت شان علیه ایران اسلامی استفاده کنند در حقیقت فرمول سود و هزینه را به ضرر آن ها تغییر داده است.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند جسارت یا دست از پا خطا کنند خسارتی که می بییند بیش از نفعی  است که نصیب شان می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج کشتی جمهوری اسلامی با حول و قوه الهی با اقتدار علی رغم اعلام قبلی آمریکایی ها و تهدید قبلی آن ها وارد حیات خلوت آمریکا شدند.

وی افزود: اگر کشتی های ایران به ژاپن، چین و روسیه برود یک پیام دارد اما نفتکش های جمهوری اسلامی زیر آماج تهدیدهای آمریکا بی اعتنا و با اقتدار مسیر خود را طی کنند ووارد آب های ونزوئلا شوند این پیام ذلت و خواری برای آمریکا و پیام اقتدار و توانمندی برای جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری اظهارداشت: توصیه های مکرر چندین و چند ساله مقام معظم رهبری بحث تکیه بر توانمندی های داخلی، تولید علم و جنبش نرم افزاری بوده است.

وی ادامه داد: علم باعث تسلط یافتن است از همین راه غربی ها و دیگران بر دنیا مسلط شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با همت، درایت و هدایت رهبری معظم انقلاب در تولید علم موفقیت های چشمگیری در کشور حاصل شده است.

وی افزود: روزی در همین کشورتولید یک قطعه کوچک پالایشگاهی امکان پذیر نبود.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری تصریح کرد: برای بی اثر شدن تهدیدات و تحریم های دشمنان راهش کوتاه آمدن، دریوزگی، ذلت و پذیرش خواسته های بیگانه و دشمن نیست بلکه باید با تکیه برتوان داخلی تحریم ها دشمن را بی اثر کرد.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران امروز به حول و قوه الهی هم در سطح توانمندی نظامی و دفاعی و هم در سطح تولید علم به جایگاه مطلوبی رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha