پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خمینی

حوزه/ امروز نه تنها جوانان ایران اسلامی بلکه در فراسوی مرزها نیز نام (روح الله) برایشان هدایتگری می‌کند و خیل عظیمی را با انقلاب، اسلام و پرتوهای معنویت آشنا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزه از بوشهر، سیدمجتبی هاشمی مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر نوشت: در سی و یک امین سالگرد ارتحال امام راحل دل‌های شیفتگان و عاشقان آن پیر و مراد را تصلی می‌دهیم به یک تسلیت تا جان و دل خود را کمی آرام کنند.

هر چند زمان می‌گذرد و از هجرت او لحظه به لحظه سپری می‌شود اما دل‌های دوستداران او با گذشت زمان به عمق عظمت وجود او بیش از بیش آگاه میوشوند و بی صبرانه منتظرند تا با آرمان‌های آن امام همام تجدید میثاقی کنند.

اماما نه‌تنها آنها که شما را دیده‌اند، بلکه هر آن کس که عمق تفکر زیبای ناب محمدی تو را درک می‌کند شیفته و دلباخته تو می شود، امروز نه تنها جوانان ایران اسلامی بلکه در فراسوی مرزها نیز نام (روح الله) برایشان هدایتگری می کند و خیل عظیمی را با انقلاب، اسلام و پرتوهای معنویت آشنا می کند.

همه این ها را باید در روح ملکوتی و با عظمت تو جستجو کرد که در مناجات های خود این چنین با معبود خود گفتگو می کردی که «الهی هب لی کمال الا نقطاع الیک... فتصل الی معدن العظمه» و به راستی چه زیبا خودت را با معدن عظمت پیوند دادی که امروز این چنین می درخشی و دستگیری می کنی.

اگر چه آن مرد الهی به ملکوت پیوست، اما در این عالم ملکی خلف صالحی به یادگار گذاشت که بعد از او تا به امروز هدایت های پیامبر گونه اش راهنمای هر صاحب خردی است لذا در این روز در کنار تسلیت باید هم تبریکی به آن پیر سفر کرده گفت که در مکتب او این چنین رهبری را تربیت کرد تا بعد از خود جامعه مسلمین را با هدایت های حکیمانه اش به سمت و سوی آرامان های اصیل و ناب اسلامی سوق دهد.

آری ای امام عزیز اگر چه هر سال با نام و یاد ۱۴ خرداد دل ها ماتم می گیرد و در فراق تو چشم ها اشکبار می شود اما در کنار این حزن و ماتم باید برای مشتاقان تو نیز تجدید پیمانی باشد با آرمان هایی که برای محقق شدن آنها رنج ها تحمل کردی و خون دل ها خوردی.

السلام علیک یوم ولدت و یوم تموت و یوم تبعث حیا.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha