پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران کردستان با حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: امروز عمق راهبردی نفوذ انقلاب ایران نه در مرزها، بلکه به اعتراف سیاستمداران کهنه کار سایر کشورها، تا عمق دریای مدیترانه بوده که بی شک اگر رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نبود این توان و ابهت برای ایران به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، گفت: امام خمینی(ره) با اعتقاد به ظرفیت‌های دین و آموزه های الهی در برهه ای که کوته فکران، دین و مبانی دینی را افیون توده ها معرفی می کردند، به مبارزه با  دو ابرقدرت شرق و غرب برخاست و نظام بدیلی را در مقابل جهانیان قرار داد که نه تنها ضعف‌های نظام سلطه را نداشت، بلکه قوت و قدرت بیشتری  داشت و توانست موجی از بیداری در بین ملت‌های مظلوم به وجود آورد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: یکی از شاخصه های حضرت امام خمینی(ره) مواجهه و چالش با لیبرال دموکراسی و نظام کمونیستی در جهان بود. این دو حاکمیت تمام تلاش خود را در ایجاد هژمونی برای کشورهای فرودست اعمال می کردند و نظام بین الملل را در دو ساحت بلوک شرق و غرب خلاصه می کردند.

این استاد حوزوی در ادامه عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل به عنوان طراح و ایدئولوگ انقلاب جایی نیست که نام  انقلاب در تارک آن ندرخشد. به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست و نام امام بر تارک این انقلاب همچون خورشیدی فروزان نورافشانی می کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رهبری معظم انقلاب اظهار کرد: بعد از امام خمینی(ره) نیز با رهبری مدبرانه و پدرانه حضرت آقا، انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت در مسیر نورانی و تعالی خود در حرکت است و امروز با دوراندیشی معظم له این انقلاب در ورای مرزهای جمهوری اسلامی به مبارزه با عناصر دشمن و ضد دین و انسانیت پرداخته و هر روز بهتر از گذشته در چالشی عظیم که امام راحل در تقابل با نظام سلطه ایجاد نمود به زورآزمایی با حکومت‌های ستمگر می پردازد، به گونه ای که امروز دشمنان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه می شناسند و تمام تلاششان را معطوف این موضوع نموده اند که در این منطقه پرآشوب منافع خود را در مواجهه آشکار با نظام اسلامی قرار ندهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: امروز عمق راهبردی نفوذ انقلاب ایران نه در مرزها، بلکه به اعتراف سیاستمداران کهنه کار سایر کشورها، تا عمق دریای مدیترانه بوده که با هوشیاری تمام حفظ شده است و بی شک اگر رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نبود این توان و ابهت برای جامعه ای که سالهای متمادی در طول تاریخ زیر یوغ استعمار و استکبار بود، به وجود نمی آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha