سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ظلم ستیزی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره)، فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را در جهان احیاء کرد، گفت: ملت بزرگ ایران با تأسی از آرمان های امام خمینی(ره) بیش از چهار دهه است در برابر زورگویی های غرب ایستاده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را شخصیتی بی نظیر در قرن معاصر معرفی کرد و گفت: امام راحل به عنوان شخصیتی که از دل حوزه های علمیه برخاست، توانست با تسخیر قلوب ملت ایران یک حکومت دینی بر پایه مشارکت مردم را پایه گذاری کند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان حرکت عظیمی را ایجاد کرد، افزود: امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهد گرایش ملت های آزادی خواه جهان به آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره)، فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را در جهان احیاء کرد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران با تأسی از آرمان های امام خمینی(ره) بیش از چهار دهه است در برابر زورگویی های غرب ایستاده است.

حجت الاسلام صادقی، مردم را مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) با همراهی مردم توانست یک نظام مستقل و بدون دخالت غرب در کشورمان پایه گذاری کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، رژیم سابق را کاملاً وابسته به آمریکا و انگلیس دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی به کشور بازگشت و امروز ملت ایران آزادانه می توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران را از سلطه آمریکا نجات دادند، بیان داشت:  حکومت منحوس پهلوی بدون نظر آمریکا و انگلیس هیچ اقدامی انجام نمی داد.

حجت الاسلام صادقی، نیت الهی، ساده زیستی، زهد و تقوا، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و حق طلبی را از جمله شاخصه های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: گفتمان امام خمینی(ره) موجب بیداری بسیاری از ملت های جهان از خواب غفلت شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از ملت های جهان متأثر ازگفتمان امام خمینی(ره) جنبش ها و حرکت های بسیاری را از علیه حکام ظالم خود آغاز کردند، خاطرنشان کرد: آنچه که در طول سال های اخیر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی شاهد بودیم ناشی از گسترش اندیشه های ناب امام خمینی(ره) بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha