جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تلاش شبانه روزی و خدمات بی منت کادر درمانی در ایام کرونا ارزشمند و ستودنی است و با درخشش این جهادگران، سلامت مردم تامین شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دکتر میرعباس هاشمی تبریز، با ادای احترام به روح شهدای سلامت، گفت: کادر درمانی مجرب و متخصص با همه توان و تعهد خود نعمت سلامتی را به جامعه هدیه کردند و در این راه تعدادی از مجاهدان این عرصه جانشان از دست دادند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تلاش های مجاهدانه کادر درمانی از یادها فراموش نمی شود، افزود: به مدد الهی و درسایه تلاش های ‌کادر درمانی از بحران کرونا عبور می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی در کشور، خاطرنشان کرد: پیشرفت های صورت گرفته در عرصه بهداشت و سلامت باعث شده است بسیاری از اتباع خارجی و کشور های همسایه هم برای درمان به شهرهای مختلف کشور خصوصا شهر تبریز مراجعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت : پزشکان حاذق تبریزی در بخش پیوند قلب عملکرد بسیار موفق و ارزشمندی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha