پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسی احمدی

حوزه/ نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد به شفاف سازی آرا نمایندگان مجلس هستم و بر این اساس نیز در انتخاب رئیس، نایب رئیس،  دبیران و ناظران هیئت رئیسه مجلس به شکل روشن و شفاف تلاش کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در کنگان اعلام کرد:  قبل از برگزاری جلسه هیئت رئیسه سنی مجلس ، رایزنی های خوبی برای انتخاب هیئت رئیسه انجام شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست ها که با محوریت فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی و با حضور کاندیداهای هیئت رئیسه مجلس برگزار شد.

وی تصریح کرد: خروجی این جلسات که به عنوان عضوی از فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی سهمی در آن داشتم، اجماع کلی بر انتخاب یک هیئت رئیسه قوی بود که در روز رای گیری در مجلس نیز خود را نشان داد.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: مردمی که ردای نمایندگی  را بر تن یک فرد می کنند و برای دفاع از مطالباتشان به مجلس می فرستند توقع دارند که نماینده آنها شفاف و صریح عکس العمل ها، پیگیری ها و کارکردش در مجلس را با آنها در میان گذارد که توقع صحیحی است. بر این اساس خود را مکلف کرده ام که مردم حوزه انتخابیه ام را در جریان این امورات قرار داده و برای استیفای حقوق آنها و استانم تلاش کنم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر بیان کرد: متاسفانه عده ای هر چند محدود و انگشت شمار، در گروه های مجازی من را متهم به عدم شفاف سازی در قبال انتخاب هیئت رئیسه مجلس کرده اند که این موضوع را به شدت رد می کنم.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: شفاف سازی آرا نمایندگان مجلس، صرفا رسانه ای کردن رای با یک تصویر نیست، بلکه مجموعه ای از فعالیت های یک نماینده را شامل می شود که بخشی از آن می تواند تصویر رای باشد، هر چند که اگر تصویری هم از رای پیرامون یک لایحه یا طرح در مجلس رسانه ای نشود نشان از شفاف سازی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha