پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای تبلیغ بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در چهارمین جلسه شورای تبلیغ استان از پاسخگویی ۱۹ کارشناس در سامانه تلفنی سؤالات شرعی ویژه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در چهارمین جلسه شورای تبلیغ استان بوشهر، اظهار داشت: با تصویب شورای تبلیغ مبنی بر ضرورت پاسخگویی به احکام شرعی در ماه مبارک رمضان و ایجاد سامانه پاسخگویی، از سوی این شورا مسئولیت اجرای این پیشنهاد به سازمان تبلیغات اسلامی سپرده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: با همکاری حوزه علمیه برادران و خواهران ۱۲ نفر از برادر و هفت نفر از خواهران، مسئولیت پاسخگویی به سؤالات شرعی را پذیرفتند.

وی ادامه داد: سؤالات مطروحه در رده سنی ۱۸ تا ۶۰ سال پرسیده شد که اغلب در رابطه با موضوعاتی از قبیل فطریه، احکام روزه، نماز، آسیب‌های خانواده و سایر مسائل مرتبط انجام شده است.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: شبکه تبلیغی در استان بوشهر از بدو شروع بیماری ناشی از ویروس کرونا هم در جهت پیشگیری و هم ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و همچنین در بخش ترویج توصیه های تبلیغی مرتبط با کنترل بیماری به ایفای نقش پرداخت.

گفتنی است، چهارمین جلسه شورای تبلیغ استان با محوریت مبارزه با شیوع موج دوم کرونا در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha