سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: صدا و سیما می تواند با استفاده از ظرفیت مجامع مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های غنی از ارزش‌های دینی ارائه کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تعامل صدا و سیما با مجموعه تبلیغات اسلامی استان در پوشش برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و خواستار انعکاس برنامه های گرامیداشت روز یکم تیر، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی از صدا و سیمای مرکز استان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که همه ما خدمتگزار حوزه دین هستیم، اضافه کرد: در این ایام خاص گرامیداشت بُعد تبلیغی و اطلاع‌رسانی دینی حائز اهمیت است و در همین زمینه برنامه‌هایی اجرا می‌شود که امیدواریم شاهد پوشش آنها از صدا و سیمای مرکز استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج دین را به عنوان رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: ما به دنبال مطرح کردن آرم سازمان نیستیم و هدف اصلی اجرای برنامه‌های فرهنگی ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که اساس کار ما، کار مردمی است، تأکید کرد: مراکز و مجامع مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، با بکارگیری عنصر خلاقیت در گسترش و ترویج فعالیت‌های دینی اهتمام دارند و صدا و سیما با استفاده از این ظرفیت گسترده می‌تواند برنامه‌های مطلوب و دارای محتوای غنی از ارزش‌های دینی تولید و ارائه کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، مراکز قرآنی، شبکه تبلیغی و هیأت مذهبی ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که در حوزه دین خدمت‌رسانی می‌کنند.

گفتنی است، به منظور پوشش هر چه بهتر برنامه‌های گرامیداشت اول تیر، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نشست حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی با سیدحسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای بوشهر در سازمان صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha