جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیمارستان

حوزه/ بهترین تقدیر از حوزه بهداشت و درمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که می‌تواند موفقیت بزرگی در مقابله با بیماری کرونا را نصیب جامعه پزشکی و پرستاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بندر دیّر، امروز در مراسم تجلیل از تلاش کارکنان بهداشت و درمان، گفت: تلاش همه کارکنان بهداشت و درمان برای حفظ سلامتی مردم تداعی‌گر صحنه‌های دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه نجات جان و پاسداری از عقیده مردم از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: شفابخش حقیقی، خداوند است و پزشکان و پرستاران هم مجرای فیض الهی هستند.

وی تأکید کرد: مردم شهرستان دیر همان‌گونه که قبلاً مسائل بهداشتی را خوب رعایت کرده‌اند، اکنون نیز با ادامه این همکاری، یاریگر حوزه بهداشت و درمان باشند.

تقدیر از سفیران سلامت

سرهنگ ایرج سلیمانی، فرمانده سپاه شهرستان دیر نیز اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و جهادگران و مدافعان و سفیران سلامت هستند.

وی ادامه داد: این قشر از جامعه بااحساس مسئولیت و با تمام توان و برای رضای خدا در چند ماه گذشته برای سلامتی مردم پای کار بودند و جمعی از این عزیزان به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

وی اضافه کرد: هر شهروند می‌تواند برای قدردانی از تلاش و ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان، با ماندن در خانه سهم خود را در این زمینه و مبارزه با شیوع کرونا به شکل مطلوب ادا کند.

مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

احمد آخوندی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر هم در سخنانی گفت: بهترین تقدیر از حوزه بهداشت و درمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که می‌تواند موفقیت بزرگی در مقابله با بیماری کرونا را نصیب ما کند.

وی با تقدیر از همکاری خوب مردم و مسئولین اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های همه مسئولین و همشهریان به ویژه خیران، سازمان‌ها و مؤسسات مردم نهاد، گروه‌های جهادی، بازاریان و اصناف و تمام کسانی که در این روزهای سخت در کنار کادر بهداشت و درمان از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دریغ نمی‌کنند قدردانی می‌کنم.
آخوندی افزود: یکی از راهکارهای مناسب برای قدردانی از تلاش و ایثارگری‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان، اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، خود مراقبتی و ماندن در خانه است و مردم می‌توانند با رعایت این اصول، گام مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بردارند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که اصحاب رسانه نه‌تنها در تولید خبر بلکه در عرصه تولید محتواهای چندرسانه‌ای و آموزشی نیز ورود کرده و ما را یاری دهند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha