جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت:۱۵۰ نفر از طلاب در ایام کرونا در گروه های جهادی فعالیت می کردند، ۲۰۰ هزار ماسک در کارگاه هایی که حوزویان حضور داشتند تولید شد، ۶ هزار گان و ۶۰۰ هزار دستکش در کارگاه های حوزوی تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از روز دهم اسفند تا ۱۳ خرداد دروس در فضای مجازی برگزار شد و حدنصاب دروس از سال های گذشته بالاتر رفت.

وی افزود: فعالیت های حوزوی ما در سطح استان به صورت خودجودش انجام شد و همه مدارس به صورت فعالانه پای کار آمدند، طلاب با لباس مخصوص به سم پاشی در معابر می پرداختند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر مطرح کرد: از طرف نهادهای مرتبط حوزوی مواسات خوبی برای طلاب صورت گرفت و از طرف دیگر هر مدرسه گروه جهادی خاص خود را ایجاد کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از طلاب در این گروه های جهادی فعالیت می کردند، ۲۰۰ هزار ماسک در کارگاه هایی که حوزویان حضور داشتند تولید شد، ۶ هزار گان و ۶۰۰ هزار دستکش در کارگاه های حوزوی تولید شد که مجموع اعتبار آن ها یک میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان بود.

وی با بیان اینکه عیادت از بیماران کرونایی انجام شد، مطرح کرد: قریب به دو هزار بسته معیشتی و کارت های هدیه در اختیار طلاب نیازمند قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ابراز کرد: قریب به ۵۰ میلیون تومان در بین طلاب جمع آوری شد که ۲۰ هزار پرس غذای گرم هم توسط آن ها توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری عنوان کرد: ۱۰۰ منبر مجازی، ۵۰ کلیپ مجازی برای کودک و نوجوان و استفاده از ظرفیت صداوسیما با ۳۰ برنامه از برنامه های انجام شده بوده است.

وی بیان کرد: جلساتی با آموزش و پرورش، حلقه های صالحین، صداوسیما و دیگر نهادها انجام شده و برای اقدامات مشترک در این عرصه جای کار فراوان وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به موضوع موقوفات تصریح کرد: ما نیازمند یک مرکز فرهنگی حوزوی در کنار واحدهای تجاری هستیم که لازم است دنبال شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha