سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
درس اخلاق آیت الله بنابی در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز

حوزه/ آیت الله بنابی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران حوزه های علمیه استان ها به صورت ویدئو کنفرانس به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه بناب پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله عبدالمجید بنابی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از همان ابتدا که اعلام شد برای آموزش از فضای مجازی استفاده شود، ما برای این کار اقدام کردیم.

وی افزود: تماس طلاب و اساتید مستمرا انجام می شد و طلاب تقریرات خود را به اساتید ارسال می کردند. بنده علاوه بر فضای مجازی، به صورت تلفنی هم پیگیر امور درسی طلاب بودم.

آیت الله بنابی تاکید کرد: در مناسبت های روز قدس، نیمه شعبان و ارتحال امام راحل ما جلسه را تعطیل نمی کردیم و برای همه مردم گرامیداشتی برگزار نمودیم.

وی ادامه داد: سم پاشی و گندزدایی از مساجد، معابر و اماکن عمومی و محلات توسط طلاب انجام شد. طلاب جهادی ما شش گروه بودند که هر گروه در بخش خاص خود مشغول بود.

مدیر حوزه علمیه بناب اضافه کرد: طلاب در کنار سم پاشی، با مردم صحبت کرده و به آن ها امیدواری و روحیه می دادند. پخش برنامه های دعاخوانی، قرآن خوانی و سخنرانی از طریق فضای مجازی از دیگر کارهای ما در ایام کرونا بود.

وی گفت: خواندن دعای فرج از ماذنه های مساجد به صورت همزمان توسط طلاب انجام می شد و در راستای مواسات مومنانه حدود ۱۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان توزیع شد که اساتید و خیرین به شناسایی و تامین منابع مالی می پرداختند.

آیت الله بنابی تصریح کرد: بسته های معیشتی و کارت های هدیه هم میان نیازمندان توزیع شد، همچنین قربانی هایی هم انجام شد.

مدیر حوزه علمیه بناب خاطرنشان کرد: در عرصه تبلیغی، برخی از طلاب به سوالات و شبهات موجود در فضای مجازی پاسخ می دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha