شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۲۰۰ نفر در سامانه گروه های جهادی ثبت نام کرده اند و بنا بر این است که هلال احمر مهارت های لازم برای امدادرسانی را به آن ها آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: طلاب ما در بیمارستان ها و آرامستان ها تلاش بی وقفه ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مسائل در رابطه با کرونا را داشتیم، افزود: حدود ۲۰۰ نفر در سامانه گروه های جهادی ثبت نام کرده اند و بنا بر این است که هلال احمر مهارت های لازم برای امدادرسانی را به آن ها آموزش دهند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت در جلسات متعدد کرونا در سطح استان و شهرستان ها انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه ۲۰ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد هستند، تاکید کرد: ۳۴۲ بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شد، حدود ۱۰ راس گوسفند نیز در بین نیازمندان تقسیم شد؛ ۱۸۰ کارت هدیه نیز در بین نیازمندان تقسیم شد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ما ۱۴ منزل ساخته و به نیازمندان تحویل دادند.

وی تصریح کرد: در آموزش مجازی کارها پیش رفت؛ اما امکان خرید موبایل برای همه طلاب ما فراهم نیست، برای این منظور اگر یک شبکه در رادیو با عنوان صدای حوزه راه اندازی شود، می توان دروس را در این شبکه ارائه داد تا طلاب بیشتری از این دروس بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: مشکل پژوهش و عدم بودجه برای آن همچنان باقی است، ما به ۳۰ استاد در پایه های درسی مختلف نیاز داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha