جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مطهری اصل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمام مصوبات سفر استانی آیت الله اعرافی اجرایی شده، سه مورد از مصوبات با مشکلاتی مواجه است که برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مطهری امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت جهادی حوزه های علمیه در اتفاقات اخیر ویروس کرونا نمود بارزتری پیدا کرد.

وی افزود: مبلغ ۴ میلیارد تومان از طریق حوزه آذربایجان شرقی به نیازمندان توزیع شده که این مبلغ توسط خیرین و نماینده ولی فقیه در استان تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری ادامه داد: تمام دروس ما در سطوح مختلف به طور مجازی برگزار شده و طلابی که موبایل نداشتند، سی دی های آموزشی را تهیه کرده و از آن ها استفاده می کردند.

وی اضافه کرد: پروژه های عمرانی عمدتا در حال تکمیل هستند و اعتبارات پروژه های سال ۹۸ جذب شده و عمده پروژه ما ثامن است که طلاب ان شاءالله از مهرماه جذب خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمام مصوبات سفر استانی آیت الله اعرافی اجرایی شده، سه مورد از مصوبات با مشکلاتی مواجه است که برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha