پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خوئینی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان البرز گفت: ۳ هزار و هفت بسته با ارزش میانگین ۳۰۰ هزارتومان در ایام کرونا توسط طلاب توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین خوئینی امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تاسیس رشته مشاوره در استان، پیگیر ایجاد دفتر مشاوره بودیم، در حال حاضر هم در مشاوره طلاب و خانواده ها و هم در برگزاری خانواده ها به ثبات رسیدیم.

مدیر حوزه علمیه استان البرز گفت: ما سه رشته شیعه شناسی، مشاوره و مهدویت را داشتیم که مجوز رشته تفسیر را نیز اخذ کردیم. در بخش درس خارج فعلا فقط درس خارج مجازی آیت الله العظمی سبحانی را داشته ایم و برای درس خارج استاد میرباقری هم رایزنی هایی کرده ایم.

وی بیان کرد: شناسایی ممتازین آموزشی استان انجام شد که پس از شناسایی ۹۰ نفر برای آنها برنامه یک روزه طراحی شد. در راستای هویت بخشی به طلاب استان از مفاخر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی بیان کرد: کانال های مشاوره، پذیرش و اساتید طراحی شده و رصد و پایش تمام طلاب استان، مدرسه به مدرسه آغاز شده و وضعیت آن ها بررسی می شود.

وی ادامه داد: ۳ هزار و هفت بسته با ارزش میانگین ۳۰۰ هزارتومان توزیع شد به همت طلاب توزیع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha