جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: از ۱۴ اسفند دروس به فضای مجازی انتقال یافت و بیش از ۹۵ درصد مدارس و طلاب ما به آموزش مجازی ورود کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فرجی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به  فعالیت های جهادی در کاشان  گفت: طلاب در کارهای جهادی در ایام کرونا در کاشان پیشقدم بودند.

وی افزود: در ضدعفونی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، آموزش درباره کرونا و تغسیل و تدفین طلاب ما بسیار فعال بودند که ۴۱ طلبه آقا و خانم درگیر این بخش بودند.

مدیر حوزه علمیه کاشان تاکید کرد: چهار هزار بسته بهداشتی و بیش از دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که ارزش آن قریب به ۸۰۰ میلیون تومان بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: از ۱۴ اسفند دروس به فضای مجازی انتقال یافت و بیش از ۹۵ درصد مدارس و طلاب ما به آموزش مجازی ورود کرده اند.

وی ادامه داد: ما امروز ۳۵ گروه را با حدود ۳۰ هزار مخاطب در فضای مجازی وارد کرده ایم. همچنین تا امروز ۳۱ نفر در پذیرش ورودی حوزه ثبت نام کرده اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران مطرح کرد: ثبت نام سطح سه مشاوره ما در حال انجام بوده و رشته های تفسیر، تاریخ و تبلیغ برای سال آینده در سطح دو و سه آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی بیان کرد: کاشان دارای ظرفیت های بالایی بوده و برنامه های ۵ ساله با استفاده از این ظرفیت ها اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای بحث های اخلاقی از ظرفیت اساتید قم استفاده خواهیم کرد؛ برای بحث مشاوره در ایام کرونا از ظرفیت حوزه کاشان استفاده کرده ایم.

مدیر حوزه علمیه کاشان خاطرنشان کرد: بعد از یک سال تعطیلی سطح چهار در کاشان، از سال آینده مجددا این بخش راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha