جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: قبل از کرونا ۲ هزار و ۴۵۰ مبلّغ در فضای مجازی فعالیت می کردند که امروز قریب به سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در این فضا فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: ما غیر از سایت ها و وبلاگ ها، ۶۲ کانال داریم که مطالب خود را از طریق آن ها منتقل می کنیم.

وی افزود: اندیشه برتر، تحلیلگر ۵۷، اندیشه تشیع، پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب، فرزند پروران موفق، مرکز جامع مشاوره خانواده، ایران باستان، پرسمان اعتقادی، قرآن و حدیث، مرکز نشر احادیث، نقد صوفیه، نقد بهائیت، نقد عرفان های نوظهور، تاریخ حقیقی ایران و نقد عقاید وهابیت از جمله درگاه هایی هستند که در آنها فعال هستیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه  با بیان این که  خبرگزاری های فارس، مهر، ایرنا، ایکنا و بصیر بسترهای رسانه ای هستند که ما با آن ها ارتباط داریم گفت:  ۱۲۰ مبلغ اینترنتی داشته ایم، سپس به سمت محصول محوری رفته ایم و محصولاتی که طلاب تولید می کنند، از آن ها خریداری می شود.

وی ادامه داد: سایت رهروان ولایت از ابتدا تا کنون ۹۱ میلیون بازدیدکننده داشته که ۱۳ میلیون آن مربوط به سه ماه اخیر بوده است که این سایت در رقابت رسانه های دیجیتال در بخش خود مقام نخست را کسب کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه یادآور شد: سایت فرق، ادیان و مذاهب قریب به ۷۰۰ هزار بازدیدکننده در سه ماه اخیر داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی به ۱۱ زبان انجام می شود، ابراز کرد: ۶۹۴ هزار نفر در پیام رسان های مجازی بخش ما را دنبال می کنند.

وی ابراز کرد: سامانه اشتراک گذاری محتوای تبلیغی بزودی راه اندازی خواهد شد، کل نیروهای مذهبی کشور هر تولیدی که داشته باشند، می توانند در سایت بارگذاری کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه اضافه کرد: ۴۸ هزار جلسه سخنرانی مجازی، بیش از ۳ هزار مطلب آماده شده درباره شناسایی و پاسخگویی شبهات انتقادی درباره کرونا، ۱۷ هزار هیئت مجازی و ۳۷ هزار جزءخوانی قرآن از دیگر فعالیت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی اضافه کرد: قبل از کرونا ۲ هزار و ۴۵۰ مبلغ در فضای مجازی فعالیت می کردند که امروز قریب به سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در این فضا فعال هستند.

وی بیان کرد: مدیران استان ها در بحث فضای مجازی ورود جدی داشته باشند، چرا که امروز جنگ حقیقی در این فضا وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha