پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمود ابوترابی-مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: در ۲۵ مورد مبالغ نقدی و بسته های معیشتی برای طلاب و خانواده های آسیب دیده توزیع شد که قریب به ۴ میلیارد تومان ارزش این موارد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در ایام کرونا قریب به ۱۱۴ نفر از فعالان جهادی در مازندران طلاب بودند.

وی با بیان این که به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی و ۶۸۰ بسته بهداشتی در این مدت توزیع شد، گفت: تولید محتوا توسط گروه مشاوره، تبلیغ و تهذیب حوزه مازندران انجام گردید  و همچنین  ۴۵ نفر مشاوره انجام شد و حدود ۱۳ نفر در گروه مشاوره ساماندهی شده اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران تاکید کرد: هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی جهت حضور مشاورین طلبه برای روحیه دادن به بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد: در ۲۵ مورد مبالغ نقدی و بسته های معیشتی برای طلاب و خانواده های آسیب دیده، توزیع شد که قریب به ۴ میلیارد تومان ارزش این موارد بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه  یادآور شد: تا دو روز گذشته ۷۴ نفر برای ورود به ۲۴ مدرسه مازندران ثبت نام کرده اند، برای این منظور کمیته پذیرش تشکیل شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ساختاری مدارس انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی  با بیان این که  برگزاری جلسات مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و معاونان پرورشی نواحی استان از دیگر اقدامات بوده، خاطرنشان کرد: رشته های تخصصی از سه رشته به پنج رشته و از یک نقطه به چهار نقطه در مازندران گسترش یافت.

مدیر حوزه علمیه مازندران ابراز کرد: ضروری است ما کیفی سازی نیروهای انسانی اعم از اساتید، کارکنان و مدیران را به صورت جدی دنبال کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha