چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: حدود ۱۰۰ نفر تا به امروز در سامانه ثبت نام کرده اند و این افراد به صورت سیستمی ثبت نام کرده اند و هنوز هم مراجعات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استان با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: از ۱۰ فروردین و بعد از گسترش کرونا  به طور رسمی با ایجاد مکان خاصی برای تغسیل و تدفین این کار رقم خورد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به شکل نقدی و بسته غذایی اختصاصا برای طلاب نیازمند و ۴۵۰ میلیون وام برای طلاب نیازمند توزیع شد.

 مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت:  بیش از ۶۰ میلیون وام و ۵۰ میلیون وام نقدی برای طلاب مقیم قم توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی بیان کرد: در بخش آموزش از ۱۱ اسفند تمام مدارس، درس ها را آغاز کرده بودند و در کنار این موارد، بحث تربیتی و اخلاقی مستمرا از طریق معاونین تهذیب و مدیران مدارس دنبال می شد.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ نفر از طلاب ما از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند، مقدمات انجام دوره تبلیغ سطح دو نیز فراهم شده است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: تشکیل گروه ها و انجمن های علمی و تشکیل هیئت امنا در مدارس انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اضافه کرد: حدود ۱۰۰ نفر تا به امروز در سامانه ثبت نام کرده اند و این افراد به صورت سیستمی ثبت نام کرده اند و هنوز هم مراجعات ادامه دارد؛ سال گذشته حدود ۱۶۰ نفر ثبت نامی وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه های استانی تا انتهای سال نیمه کاره ها به اتمام می رسد و به امید خدا تا انتهای سال جاری تمامی پروژه های اساسی که تعداد آن ۲۳ مورد است، تکمیل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای مبلغین اعزامی از قم و طلاب نیازمند مسکن در دستور کار قرار گرفته است، در قم هم برای ساخت واحدهای طلاب زمینی خریداری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اضافه کرد: در خصوص موقوفات رویکرد جدیدی شروع شده و در زنده کردن موقوفات اقدامات جدی را آغاز کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    این همه بسته دقیقا در کدام محل و به چه کسانی توزیع شده و ما خبر ند اریم