شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ولی نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی عملا جلودار و پرچمدار عرصه تبلیغ به‌ویژه تبلیغ حکیمانه در کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این سازمان از فعال‌ترین نهادهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملا جلودار و پرچمدار عرصه تبلیغ به‌ویژه تبلیغ حکیمانه در کشور است.

وی افزود: رسالت فرهنگی، معنوی، اخلاقی و دینی، امانت این سازمان است و همه جامعه مطالبه گر این امانت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تبلیغ اسلامی کار سخت، لطیف و دیربازده است، اما خروجی آن بسیار ارزنده و ماندگار است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه و ابلاغ تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ گفت: این ابلاغ باید زنده بماند و راه و اندیشه امام (ره) جزو سیاست های راهبردی ما باشد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این مطلب که سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در عرصه فرهنگ دینی دارد، ابراز کرد: اجرای مناسبت‌های فرهنگی و دینی فرصت خوبی برای شناخت این سازمان در سطح جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha