جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید محتوای دینی

حوزه/ به همت مبلغان دینی تحت پوشش تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، منبرهای کوتاه و یک دقیقه‌ای با مضامین اخلاقی تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار با اعلام این خبر، اظهار کرد: به همت مبلغان دینی تحت پوشش تبلیغات اسلامی در شهرستان شهریار، منبرهای کوتاه و یک دقیقه‌ای با مضامین اخلاقی تولید و در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام این اداره به نشانی nehzat_shahryar@ منتشر شد.

وی با تأکید بر این نکته که باید از فضای مجازی بهترین استفاده را داشته باشیم و از همان مسیری که دشمن علیه ما اقدام کرده، علیه خود آن‌ها عمل کنیم، افزود: در این منبرها که توسط جمعی از مبلغان دینی و جهادی تحت پوشش این اداره و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی موعود تولید شده است، مضامین و مفاهیم اخلاقی همچون صبر، کمک به دیگران، نوع‌دوستی، انفاق و احسان و احترام به والدین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توجه به روایات متقن دینی برای نسل جوان بازگو می‌شود.

جلیل‌زاده با بیان اینکه فضای مجازی و آگاهی از استفاده‌ صحیح از آن، می‌تواند بر افکار جمع کثیری تاثیر داشته و با بیان شیوا و مطالب آموزنده و تخصصی تبلیغ کننده دین باشد تصریح کرد: جمعی از طلاب جهادی با تشکیل یک گروه و فعالیت در فضای مجازی، این منبرها را تولید و محتوا را با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهریار و همچنین مراکز فرهنگی و مذهبی در گروه‌ها و کانال‌های فرهنگی و دینی این شهرستان انتشار می‌دهند.

این مسئول فرهنگی در پایان استفاده درست از ابزار فضای مجازی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ کلیپ و منبر یک دقیقه‌ای توسط این گروه و در محل کانون فرهنگی تبلیغی موعود، تحت پوشش این اداره، تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha