پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت جمهوری اسلامی که امام راحل(ره) بنیان گذاشتند، بیداری اسلامی منطقه را دربر گرفت و اکنون جبهه مقاومت اسلامی به امید ملت‌های مسلمان مبدل شده که نظام استکباری جهان در برابر آن‌ها درمانده و شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ویژه‌برنامه انوار الهدایه، با بیان اینکه امام خمینی به یقین یکی از ده چهره بزرگ و برتر تاریخ اسلام بعد از ائمه معصومین(ع) است، اظهارداشت: امام راحل(ره) در زمانی که قدرت‌های شرق و غرب کشورها را چپاول می‌کردند پرچم اسلام، ایستادگی و استقلال را برافراشت.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره) با حضور ملت بزرگ ایران در صحنه توانست نظام طاغوت شاهنشاهی را سرنگون کند و بر ویرانه‌های آن نظامی نوین مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت بنا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: ولایت فقیه استمرار ولایت اهل‌بیت(ع) بوده و این همان سیره اسلام اصیل و ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، اظهارداشت: به برکت جمهوری اسلامی که امام راحل(ره) بنیان گذاشتند، بیداری اسلامی منطقه را دربر گرفت و اکنون جبهه مقاومت اسلامی به امید ملت‌های مسلمان مبدل شده که نظام استکباری جهان در برابر آن‌ها درمانده و شکست خورده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha