پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش

حوزه/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با تشریح اقدامات قرارگاه جنوب غرب ارتش برای مهار آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های این مناطق، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: عملیات کمک به اطفای حریق جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد توسط بالگردهای ارتش، طی ۴ روز تا ظهر روز دوشنبه ۱۲ خرداد ادامه پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن مناطق دچار حریق شده در ارتفاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، تنها راه جابجایی نیروها در ارتفاعات برای اطفای حریق استفاده از بالگردها بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه علاوه بر جابجایی نفرات و افراد بومی، بالگردهای ارتش تجهیزات مربوط به اطفای حریق را نیز به ارتفاعات می‌بردند و در اختیار مردم قرار می‌دادند، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های گهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز ارتش صرفا اقدام به جابجایی نیروهای مردمی برای اطفای حریق در جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد کردند و هیچ نیروی مخصوص ارتشی برای این منظور توسط بالگردها جابجا نشد، خاطرنشان کرد: در اثنای عملیات برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد، گردان بلیّات تیپ ۳۹۲ نیز آتش سوزی جنگل‌های خسرج در منطقه دشت آزادگان را مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha