جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با تاکید بر چگونگی تامین اعتبار برای بهره برداری از پروژه زائر، گفت: مسلما در این موضوع باید پتانسیل های استان فارس را مورد توجه قرار دهیم تا بهره برداری از این مجموعه به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عنایت الله رحیمی، عصر امروز در جلسه مجمع خیرین بنیاد زائر که در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، تامین اعتبار را نخستین موضع مهم برای بهره برداری از پروژه زائر دانست و اظهار داشت: الحمدلله این توفیق را داشته ایم تا بازدیدی از پروژه زائر را داشته باشیم که مهمترین نکته در بهره برداری آن تامین اعتبار است.

وی با تأکید بر چگونگی تأمین اعتبار برای بهره برداری از پروژه زائر، اضافه کرد: مسلما در این موضوع باید پتانسیل های استان فارس را مورد توجه قرار دهیم تا بهره برداری از این مجموعه به سرانجام برسد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که برای پروژه زائر باید صورت گیرد الحاق زمین همجوار پروژه است که اگر الحاق شود بهره برداری مطلوب تری صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه از ظرفیت های خیرین برای ایام کرونایی استفاده کرده ایم این امکان نیست که بخواهیم مجددا اعتباری دریافت کنیم، چراکه تاکنون فقط برای مجموعه علوم پزشکی استان بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است، همچنین هزینه های بسیاری را برای بخش اصناف پرداخت کرده

وی بیان داشت: امروز برای اینکه کارگران را اخراج نکنند به بنگاه های اقتصادی وام می دهیم، چهار منبع که دولت از آن درآمد دارد، صادرات نفت و غیرنفت که نداریم، مالیات هم که وقتی رونق نباشد نیست چهارم فروش اموال دولتی است، البته این به معنایی نیست که کمک نمی کنیم اما مشکلاتی وجود دارد.

استاندار فارس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش کاشی، سرامیک، سیمان، سنگ و چینی بهداشتی قطعا قسمت اعظمی را تامین خواهم کرد، البته باید در مراحل اجرایی پیش روی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha