پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم ارتحال امام 99

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، اصناف، مدیران دستگاه های اجرایی و آحاد مردم قزوین در برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمنیی(ره) و گرامیداشت قیام  خونین ۱۵ خرداد قدردانی کرد.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های امسال مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی در مساجد برگزار شد و به خوبی مردم استان قزوین قدرشناسی خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از حضور ارزشمند ائمه جمعه و جماعات، روحانیون حوزه علمیه، اصناف، مدیران دستگاه های اجرایی و آحاد مردم ولایتمدار  قزوین در برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام  خونین ۱۵ خرداد قدردانی کرد.

حجت الاسلام شهسواری اظهار کرد: در برخی از شهرهای استان قزوین که وضعیت سفید داشتند این برنامه ها با شکوه بیشتری برگزار شد.

وی ادامه داد: شبکه استانی قزوین و اصحاب رسانه استان به ویژه خبرگزاری حوزه چه قبل از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام و چه بعد از آن توانستند با مصاحبه ها و گزارش هایی مراسم را خوب پوشش رسانه ای دهند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha