جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردارین

حوزه/ تهیه کننده رسانه ملی گفت: علما و فرهیختگان بزرگی در مدارس علمیه قزوین پرورش یافته اند که بسیار تأثیرگذار بوده اند اما شناسانده نشده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، محمد رسولی، تهیه کننده رسانه ملی، صبح امروز در بازدید از مدرسه علمیه سردارین قزوین، گفت: حوزه علمیه یکی از حوزه‌های علمیه بسیار تأثیرگذار بوده و برخی از علمای بزرگ اسلام از این حوزه پرورش یافته اند که از جمله آنها می توان به آیت الله رفیعی قزوینی، آیت الله سید موسوی و سید جلیل و سید خلیل زرآبادی، مرحوم آیت الله محمد مظفری، آیت الله باریک بین و آیت الله شالی اشاره کرد.

تهیه کننده رسانه ملی افزود: باید ابعاد زندگی و تحصیلی و مبارزاتی همه این بزرگان و نام آوران حوزه را در قالب سریال یا مستند به تصویر کشید و تولید مستند و سریال از بزرگان حوزه می تواند برای نسل نوجوان و جوان ما که با شیوه و زندگی این بزرگان هنوز آشنایی ندارند بسیار تأثیرگذار باشد.

رسولی بیان کرد: خوشبختانه رسانه ملی و همچنین شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در این سال ها فیلم های مستند خوبی از این شخصیت های برجسته و ممتاز تهیه و پخش کرده و باید با بهره گیری از منابع موجود، این کار و این حرکت ماندگار در کل شهرهای کشور تداوم یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha