پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی، ما را تهدید نظامی، اقتصادی و امنیتی کردند، ولی همواره در رسیدن به اهدافش ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع ائمه جماعات، روحانیون و مبلغان شهر اقبالیه، گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از ملت ایران وحشت دارند و این به خاطر قدرت دفاعی و موشکی ماست و آنها می دانند اگر به کشور ما تعرضی کنند پاسخ محکم و سنگینی دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین افزود: اگر مردم ایران امروز قدرتمندانه جلوی استکبار می ایستند به دلیل آن است که زیر پرچم اسلام ناب قرار دارند، به همین خاطر دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاشند که این سرمایه اجتماعی و مؤلفه اقتدار نظام را بگیرند و درصدد از بین بردن عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی در منطقه هستند.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند چیزی به نام انقلاب اسلامی در جهان نباشد، لذا امروز با جنگ روانی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی متمرکز شده اند تا بتوانند سنگرهای محکم انقلاب اسلامی را در هم بشکنند که باید هوشیارانه در مقابل این جنگ روانی بایستیم.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: ان شاء الله به زودی پایان عمر ننگین رژیم صهیونیستی را خواهیم دید و اگر نسل ما نبیند نسل های بعدی قطعاً این اتفاق را می بیند. اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان می کنند که رژیم صهیونیستی تا ۲۰ سال آینده نیست یک واقعیت قرآنی است و حتماً محقق می شود.

وی در پایان از تلاش‌های طلاب و روحانیون شهر اقبالیه در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha