دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ امام جمعه البرز استان قزوین گفت: آنچه امروز مسئولان و نمایندگان مجلس باید توجه داشته باشند این است که نگذارند فاصله طبقاتی در جامعه زیاد شود و ثروت اندوزی نامشروع و رانت خواری در جامعه گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قروین، حجت الاسلام مهدوی، امام جمعه شهر البرز ظهر امروز در نشست تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد، در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین، گفت: انقلاب اسلامی با همه تهدیدات و تحریم ها، در بین کشورهای مختلف دارای عزت و اقتدار است.

امام جمعه شهر البرز با اشاره به اینکه ۳۱ سال از رحلت حضرت امام خمینی(ره) می گذرد، افزود: در این سال ها که رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان هدایت انقلاب را بر عهده داشته عزت و اقتدار ایران روزافزون شده است.

وی اظهار کرد: امام راحل در زمان حیات خود استقلال و آزادی و معنویت اسلامی و عدالت اجتماعی را سه عامل بقا و تداوم انقلاب معرفی کرد.

حجت الاسلام مهدوی با تشریح مشکلات دوران پسابرجام، اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولین در قضیه برجام به حرف رهبر معظم انقلاب گوش ندادند و به سخن کشورهای غربی اعتماد کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر فاصله طبقاتی در جامعه بیشتر شود انقلاب ضربه خواهد خورد، تأکید کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز مسئولین و نمایندگان مجلس باید توجه داشته باشند این است که نگذارند فاصله طبقاتی در جامعه زیاد شود و ثروت اندوزی نامشروع و رانت خواری در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه شهر البرز با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در همه امور گره گشا است، گفت: آنچه امروز برای مردم ایران به خصوص برای مسئولان حائز اهمیت است این است که رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه همه برنامه های خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha