پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوادث آمریکا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: جریانی که اندیشه مبارزاتی آنها در قبل و بعد انقلاب، مرتبط با دیدگاه امامین انقلاب نبوده و نیست، هیچ گاه دل در گرو سربلندی ایران اسلامی نداشته و هنوز هم عامل پیشرفت کشور را در ارتباط با آمریکا می دانند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به حوادث آمریکا، اظهار داشت: سانسور اخبار سرکوب پلیس نژادپرست، علیه مردم رنگین پوست آمریکا در روزنامه های زنجیره ای، ماهیت غربگرایان و اصلاحات آمریکایی را در ایران به نمایش گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: ادعای اینکه در اعتراضات آمریکا برخلاف اغتشاشات مورد حمایت شیطان بزرگ در ایران که آن هم برای مقابله با نظام اسلامی و ناامنی در زندگی مردم  آمد، کسی کشته نشده و قطعی اینترنت وجود ندارد، کذب محض است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی، راه بازگشت خود را استفاده از ابزار نفوذ در برخی جریانات و روشنفکرانی که دل در گرو غرب دارند، می بیند تا بتواند با سلطۀ مجدد، بر مقدرات و ثروت های ایران اسلامی دست پیدا کند.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: جریانی که اندیشه مبارزاتی آنها در قبل و بعد انقلاب، مرتبط با دیدگاه امامین انقلاب نبوده و نیست، هیچ گاه دل در گرو سربلندی ایران اسلامی نداشته و هنوز هم عامل پیشرفت کشور را در ارتباط با آمریکا می دانند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، گفت: جریانی که در پی اعتراضات آمریکا، معتقد است که خون از دماغ کسی نیامده و اینترنت هم قطع نشد!، به دنبال تطهیر چهره شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطر نشان کرد: گرچه جریان غربگرا به دنبال بَزَک کردن چهره خبیث شیطان بزرگ است، اما خروج یکطرفه از برجام، دستور شلیک گلوله از طرف ترامپ به معترضین و بی رحمی پلیس نژادپرست، خط پایانی بر اعتماد جهانی به آمریکا است. 

وی در پایان گفت: حقیقت کلام امامین انقلاب در خصوص ماهیت پلید و قیافه اتوکشیده آمریکایی ها برای مردم بصیر و انقلابی ایران مشخص شده و  برخی خواص مردود باید در افکار و اندیشه های خود تجدید نظر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha