جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر رمضان عبدالله

حوزه/ حزب الله در بیانیه خود گفت: رمضان عبدالله از ذهنی روشن، عقلی پذیرا، احساساتی صادق، اراده‌ای مستحکم، عزمی سست‌ناشدنی و اطمینانی بالا به وعده‌ی خداوند برخوردار بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت دکتر رمضان عبدالله دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حزب‌الله لبنان پیامی تسلیتی صادر کرده است که ترجمه آن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال تعالی: «وَلَئِن قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِّنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِّمَّا یَجْمَعُونَ»؛ صدق الله العلی العظیم.

دیشب برادری مهربان و دوستی عزیز و فرماندهی حکیم و مجاهدی بزرگ، دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از دوره‌ی طولانی بیماری دنیای ما را ترک گفت. با فقدان او ما یکی از قله‌های بلند مقاومت را در دوران معاصر از دست دادیم. وی از ذهنی روشن، عقلی پذیرا، احساساتی صادق، اراده‌ای مستحکم، عزمی سست‌ناشدنی، اطمینانی بالا به وعده‌ی خداوند مبنی بر یاری مجاهدان، اخلاصی شدید در مسیر قضیه‌ی اصلی یعنی فلسطین، فهم دقیق اولویت‌ها، دلی عاشق به گستره‌ی تمام غم‌های امت و در کنار همه‌ی این‌ها روحی مشتاق دیدار خداوند متعال و اولیای الهی و شهیدان سفر کرده برخوردار بود. ما در میدان‌های مشترک جهاد و دیدارهای پرشمار و طولانی‌مان در همه‌ی دوران‌ها او را این‌گونه شناختیم. در باور، برادر و در مسیر، هم‌سفر بودیم. از دست دادن و فقدان او که در قله‌ی فداکاری قرار داشت و مقاومت بیش از همیشه نیازمند او بود، ما را غمین ساخت اما تسلیم فرمان خداوند متعال و سرسپرده به خواست و قضای او(عز و جل) هستیم.

صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خویش را خدمت ملت مجاهد و صبور فلسطین و تک تک اعضای خانواده‌ی گرامی و گرانقدر ایشان و برادران فرمانده و مجاهد عزیزمان در جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در صدر آن‌ها برادر عزیز استاد زیاد نخاله که فرمانده و دبیرکل و امین راه و رسم دکتر رمضان عبدالله مرحوم و شهید دکتر فتحی شقاقی (علیهما الرحمه) است، تقدیم می‌داریم و با آن‌ها هم‌درد هستیم. بار دیگر تأکید می‌کنیم همچون همیشه در مقام برادری، محبت، یاری و تکامل در کنار شما خواهیم ماند و راه عزیزان درگذشته را خواهیم پیمود و اهداف و آرزوهایشان را محقق خواهیم ساخت. با تمام وجود از خداوند متعال برای آن فقید گرانقدر، بزرگ و دوست‌داشتنی رضوان و رحمت واسعه و برای خانواده‌ی گرامی و دوستان عزیزش صبر و اجر جزیل طلب می‌کنیم.     

حزب الله

یکشنبه ۷ ژوئن ۲۰۲۰ برابر با ۱۵ شوال ۱۴۴۱ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha