پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رمضان عبد الله شلح

حوزه/ خلیل الحیه نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: ملت ما یک فرمانده برجسته و شخصیت بزرگ ملّی را از دست داد که به اصول ملت خود و ارزش های دینی و میراث تمدن آن پایبند بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خلیل الحیه نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم بزرگداشت رمضان عبدالله شلح گفت: ملت ما با درگذشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، یک فرمانده برجسته و شخصیت بزرگ ملّی را از دست داد که به اصول ملت خود و ارزش های دینی و میراث تمدن آن پایبند بود.

وی افزود: این فرمانده با جسد خود این دنیا را ترک می کند، امّا اندیشه و روح او برای همیشه در حافظه نسل ها باقی خواهد ماند.

الحیه تصریح کرد: امروز تو را از دست می دهیم و برایت مرثیه سرایی می کنیم، امّا روح تو در مکانی که همیشه با شهدا در غزه وداع می کنیم، در کنار ماست و روح و اندیشه تو همراه ما باقی می ماند. ما می گوییم که تو اجر و پاداشی به مانند شهدا خواهی داشت و تو غریب و مجاهد هستی.

وی با تأکید بر اینکه رمضان شلح در تمامی موضع گیری های ملّی خود، موضعی واضح و شفاف داشت، گفت: امروز ای کسی که هر وقت با تو دیدار داشتیم، راستی گرایش و بخشش را در تو درک کردیم، از میان ما رفتی و موضع گیری ها و سخنانت باقی ماند.  

نایب رئیس جنبش حماس یادآور سخنان رمضان عبدالله شد که می گفت:"تفنگ مقاومت قابل فروش نیست"، و تصریح کرد: پیام امروز عبدالله به مجاهدین ما این است که جهاد و مقاومت ما قابل خریدو فروش نیست و چشم ها و اسلحه های ما نگهبان قدس و اقصی است.

خلیل الحیه درگذشت رمضان عبد الله را به تمامی ملت فلسطین، گروه های مقاومت و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha