جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
الشيخ خضر عدنان

حوزه/ شیخ خضر عدنان عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق این جنبش را تسلیت گفت و اشاره کرد: رمضان عبدالله فرمانده قدرتمندی است که سربازان وی ارتش رژیم اشغالگر را در غزه به زانو در آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ خضر عدنان عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق این جنبش را تسلیت گفت و اشاره کرد: رمضان عبدالله فرمانده قدرتمندی است که سربازان وی ارتش رژیم اشغالگر را در غزه به زانو در آورد.

وی در بیانیه ای گفت: درگذشت رمضان عبد الله را به ملت، امت، اقصی و آزادگان جهان تسلیت می گوییم. برای چنین شخصی باید گریه و سوگواری کرد. وی در راه خداوند متعال برای پاک ترین و عادلانه ترین مسئله مجاهدت کرد.

شیخ عدنان افزود: امروز روز دیدار با دوستان شهید است و گلدسته های مسجد الاقصی، میدان های جهاد، قدس، کوچه های اردوگاه جنین و تمامی فلسطین و همه شهدا تسلیت می گویند.

عضو جنبش جهاد در بخش دیگر بیانیه برای آمرزش و بهره مندی رمضان عبد الله از شفاعت حضرت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) دعا کرد و گفت: چگونه من و برادرانم همبستگی و حمایت تو را در سختی ها و دوران محاصره و قحطی فراموش کنیم.

شیخ عدنان در پایان بیان داشت: ما این مصیبت را به فلسطین و مجاهدان آن، به امت و آزادگان آن، به جهاد و زیاد نخاله و رهبران مقاومت و به غزه و دمشق تسلیم می گوییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha