شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح

حوزه/ هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت و او را از پرچمداران جهاد اسلامی توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفت و او را از پرچمداران جهاد اسلامی توصیف کرد.

وی در پیامی به رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوشت: سلام بر انقلاب، مقاومت و فلسطین. درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی یکی از پرچمداران جهاد اسلامی، نماد جنبش آزادی بخش ملّی و رهبر برجسته محور مقاومت فلسطین را به شما و خودمان تسلیت می گوییم.

وی افزود: این فقید جان خود را نذر فلسطین کرد، زندگی خود را در راه قدس و در جبهه پایداری، میدان مقاومت و امید به بازگشت سپری کرد. او آموزگاری برجسته برای ملت فلسطین و یکی از محورهای تلاش برای اسلام و طرح اسلامی مقابله با صهونیسم و طرح توسعه طلبانه آن بود.

العامری تصریح کرد: ما همچنان که در این مصیبت با ملت فلسطین اعلام همبستگی می کنیم، در میدان نبرد ملّی و اسلامی فلسطینی با شما در یک سنگر می ایستیم و از هدف راهبردی که آن مرحوم مشخص کرده، هرگز جدا نخواهیم شد و راه همان راه و قدس نماد و مسیر حرکت به سوی اقصی است که هدف ماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha