یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
الشيخ خضر عدنان

حوزه/ جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین تأکید کرد: خودداری دادگاه رژیم اشغالگر از آزادی شیخ خضر عدنان رهبر جنبش "جهاد اسلامی"، حکم اعدام تلّقی می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، طارق عز الدین، سخنگوی جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین در کرانه باختری، تأکید کرد: خودداری دادگاه رژیم اشغالگر از آزادی شیخ خضر عدنان رهبر جنبش "جهاد اسلامی" را که از ۷۸ روز پیش در اعتصاب غذا به سر می برد، حکم اعدام تلّقی می شود.

عز الدین رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان شیخ عدنان که در وضعیت وخیم سلامتی قرار گرفته است، دانست و تاکید کرد: اگر شیخ عدنان به شهادت برسد، آن را ترور می دانیم و رژیم اشغالگر اسرائیل عواقب این جنایت را متحمل خواهد شد.

یاسر مزهر نماینده جنبش "جهاد اسلامی" در کمیته اسرای نیروهای ملی و اسلامی نیز، پس از رد درخواست امروز برای آزادی شیخ عدنان از سوی دادگاه اسرائیل، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان شیخ عدنان دانست و افزود: وضعیت سلامتی او وخیم بود و در طول جلسه دو بار بیهوش شد.

مزهر تائید کرد که در جنبش جهاد اسلامی با شهادت شیخ خضر عدنان به عنوان یک ترور برخورد خواهیم کرد و گردان های قدس و مقاومت پاسخگوی ترور وی خواهند بود.

باشگاه اسرای فلسطین تایید کرده بود که دادگاه رژیم صهیونیستی درخواست وکیل خضر عدنان را که در اعتصاب غذا به سر می برد برای آزادی او با قرار وثیقه رد کرده است.

از سوی دیگر وزارت اسیران و آزادگان فلسطینی اشاره کرد که امتناع دادگاه رژیم اشغالگر از آزادی این زندانی به قید وثیقه، اصرار بر روند کشتن و تسویه حساب وی با مشارکت کلیه دستگاه های امنیتی اشغالگر است که خواهان حبس پنج ساله زندانی عدنان با اتهامات ناموجه و پوچ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha