جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حازم قاسم سخنگوی حماس

حوزه/ حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" گفت: تنها راه برای به ثمر رسیدن نقش مصر در آشتی ملی، فشار بر تشکیلات خودگردان برای عقب نشینی از تمامی تحریم هایی که علیه غزه وضع کرده و اجرای انتخابات عمومی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، گفت: تنها راه برای به ثمر رسیدن نقش مصر در آشتی ملی، فشار بر تشکیلات خودگردان برای عقب نشینی از تمامی تحریم هایی که علیه غزه وضع کرده و اجرای انتخابات عمومی است.

قاسم تاکید کرد: هیئتی از جنبش حماس طی روز های آینده برای بحث و گفتگو با مسئولان مصری پیرامون تحولات جاری فلسطین و عربی و روابط دو طرفه به مصر می رسد.

وی تصریح کرد: این هیئت به ریاست صالح العاروری نایب رئیس جنبش در خارج و خلیل الحیه نایب رئیس حماس در غزه برای گفتگو با مسئولان مصر در خصوص مسائلی که مسئله فلسطین را تهدید می کند و همچنین اوضاع انسانی غزه به این کشور می رود.

سخنگوی حماس با اشاره به اینکه اوضاع انسانی غزه به ویژه بعد از اقدام رژیم به بستن گذرگاه "کرم ابو سالم" در نهایت سختی است، گفت: تداوم راهپیمایی "بازگشت" تنها راه برای شکستن محاصره است و جامعه بین المللی باید برای رفع محاصره بر رژیم اشغالگر فشار بیاورد.

شایان ذکر است که دفتر سیاسی جنبش حماس، دعوت مصر را برای گفتگو با مسئولین این کشور پذیرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha