شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعید صلح میرزایی

حوزه/ رئیس حفظ و نشر آثار امام خامنه ای گفت: در دوره اول تربیت مدرس کتاب طرح اندیشه اسلامی، ۲۰۰ استاد حضور دارند و این دوره برای اساتید دیگر در تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی پیش از ظهر امروز در دوره  تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی امام خامنه ای که با حضور آیت الله اعرافی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)  قم برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این دوره ترویج اندیشه الهی و سیاسی امام خامنه ای در بین طلاب و جامعه است.

رئیس حفظ و نشر آثار امام خامنه ای افزود: در تلاش هستیم این دوره مهارت افزایی برای ۲۰۰ استاد برگزار شود.

وی با بیان این که برای این دوره بیش از ۱۹۰ استاد شرکت کرده اند و برای پذیرش این دوره آزمون های مختلفی گرفته شده است و قرار است دوره بعدی در تیرماه برگزار شود، بیان داشت: یکی از کارهایی که امروز در حوزه و در بین طلاب و روحانیون از آن غفلت شده است، بصیرت افزایی نسبت به مبانی اندیشی رهبر انقلاب است و اگر هم فعالیتی صورت گرفته به صورت ارشادی است.

حجت الاسلام صلح میرزایی گفت: نکته ای که لازم است بدان توجه شود این است که لازم است مبانی فکری و اندیشه ای رهبر انقلاب به صورت کتاب درسی در مدارس علمیه تدریس شود، این مطلب هنوز اجرا نشده و ما راه همراه شدن بهتر طلاب با انقلاب را در این می دانیم که حوزویان با اندیشه فکری ایشان بیشتر آشنایی داشته باشند.
۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha