جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اکبر طبری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه اولویت مبارزه با فساد در دستگاه قضاء، باید الگوی سایر قوا باشد، گفت: برخورد عادلانه و انقلابی دستگاه قضایی با اکبر طبری که سال ها جزو افراد پرنفوذ قوه قضائیه بوده، گامی مهم در راستای تحقق عدالت قضایی و یک دستاورد مهم در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه انتظار مردم از دستگاه قضا، برخورد با ریشه های فساد است، اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه در عمل ثابت کرد که در مبارزه با فساد و دانه درشت ها و غارتگران بیت المال قاطع و جدی است و با احدی حتی افراد درون سازمانی، تعارف ندارد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه اولویت مبارزه با فساد در دستگاه قضا، باید الگوی سایر قوا باشد، ادامه داد: برخورد عادلانه و انقلابی دستگاه قضایی با اکبر طبری، که سال ها جزو افراد پرنفوذ قوه قضائیه بوده، گامی مهم در راستای تحقق عدالت قضایی و یک دستاورد مهم در نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: اولویت قرار دادن مبارزه با فساد و پالایش درون قوه قضائیه، آغازی است بر پایان کسانی که سالها با تخلف، به دنبال کمرنگ کردن اعتماد عمومی به محکمه عدالت بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    طبری خرده پاست بدنبال مهره های اصلی بگردید
  • نامبردار IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    طبری خرده پاست بدنبال مهره های اصلی بگردید