پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهمین دوره آموزشی ستاد ترویج احکام

حوزه/ دهمین دوره آموزشی تربیت کارشناس احکام از سوی ستاد ترویج احکام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دهمین دوره آموزشی تربیت کارشناس احکام از سوی ستاد ترویج احکام برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: ارتقای توانمندی در بیان احکام، تسلط نسبی بر پاسخگویی به مسائل فقهی، مهارتهای روش پاسخگویی و مشاوره فقهی، ایجاد انگیزه یادگیری و تبلیغ و ترویج احکام، روش های ترویج احکام در رسانه و فضای مجازی و آشنایی با مبانی احکام و اصطلاحات فقهی از جمله اهداف  برگزاری این دوره اعلام شده است.

در این دوره عناوینی چون موضوعات جدید اقتصادی (بانک، بورس، بیمه و ...)، اجتهاد و تقلید، احکام عبادت (نماز، خمس، روزه و...)، احکام معاملات (ارث، مکاسب، نکاح، طلاق)، روش تدریس احکام و شیوه های کلاس داری و روش مطالعه تحقیق و پژوهش کتب فقهی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

اتمام پایه هشتم و قبولی در آزمون کتبی از شرایط این دوره اعلام شده است و  مزایایی از جمله شرایط ثبت نام و  اعطای گواهی پایان دوره به فارغ التحصیلان، دعوت از دانش آموختگان برتر جهت شرکت در دوره تخصصی معرفی فارغ التحصیلان برتر به نهادها و مراکز درخواست کننده کارشناس احکام از جمله مزایای شرکت در این دورهمی باشد.

علاقمندان برای ثبت نام در این دوره از ۲۰ خرداد تا۱۰ تیر ماه ۹۹ می توانند به سایت ستاد ترویج احکام به نشانی www.ahkam.org مراجعه  و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۲۵۳۷۸۳۰۰۷۸ یا ۰۹۱۹۲۵۳۱۹۹۷ تماس حاصل نمایند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha