پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ دیهی

حوزه/ شیخ حسین الدیهی گفت: الوفاق با تکیه بر وجود آیت الله شیخ عیسی قاسم و اعضا و دوستداران خود همچنان پابرجاست و به فعالیت ادامه می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در سخنانی به مناسبت چهارمین سالروز منحل شدن جمعیت الوفاق توسط آل خلیفه گفت: الوفاق با تکیه بر وجود آیت الله شیخ عیسی قاسم و اعضا و دوستداران خود همچنان پابرجاست و به فعالیت ادامه می دهد.

وی افزود: در چنین روزی در سال ۲۰۱۶ حکم قضایی فوری منحل شدن الوفاق صادر شد که هدف از آن پایان دادن به اعتراضات سیاسی پس از سال ها بازداشت و محاکمه و اقدامات امنیتی و سیاسی برنامه ریزی شده برای از بین بردن انقلاب مردمی بود.

معاون دبیرکل وفاق ادامه داد: در سال های گذشته ما از شکست اهداف آل خلیفه در منحل ساختن الوفاق سخن گفتیم، زیرا الوفاق فراتر از آن است که فقط متصل به یک حزب سیاسی باشد، بلکه الوفاق به اراده مردم و خواست جنبش هایی مردمی متصل است که همه خواستار مشارکت سیاسی واقعی هستند و این مسئله ای نیست که از بین برود.

شیخ دیهی تاکید کرد: الوفاق با تکیه بر مرجع خود آیت الله شیخ عیسی قاسم و کارکنان و اعضا و دوستداران خود پابرجاست و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و از این رو الوفاق محدود به چند نفر نیست که بتوالن با بازداشت وز ندانی کردن مسئولانش به کار آن خاتمه داد بلکه الوفاق در دل های انسان های غیرتمند و میهن دوست بحرینی جاری است و خط و فکر آن نیز باقی است و همواره در کنار مردم خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha