پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار ظفری

حوزه/مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همانگونه که عاشورا به یک گفتمان بین المللی تبدیل شد، باید فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب را از تبلیغ و شعار به مرحله گفتمان برسانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه در همدان، سردار مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در هم اندیشی اهل قلم تاکید کرد: ترویج و گفتمان سازی دفاع مقدس نیاز به  تلاش جهادی دارد.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اهمیت حضور نویسندگان و اهالی قلم از جمله بانوان طلبه در این نشست، گفت: فرهنگ زیبای دفاع مقدس جز با نگاه لطیف و هنرمندانه نمی تواند منتقل شود و شما عزیزان باید در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی با اشاره به کتاب «آب هرگز نمی میرد»، خاطرنشان کرد: در این کتاب کسی از خودش تعریف نکرده است و منیتی وجود ندارد و این اخلاص موجب شهرت آن شده است.

سردار ظفری در ادامه با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) از برپایی حکومت اسلامی، افزود: اگر مسئولین به مردم خدمت کنند، ولی هدفشان جهانی شدن حکومت اسلامی نباشد، خائن به اهداف امام راحل هستند.

وی اظهار کرد:  در اهداف راهبردی بسیار موفق بوده ایم و این مهم از بیداری هایی که در منطقه و سراسر دنیا اتفاق می افتد مشخص است، ولی در حوزه های تاکتیکی ضعیف عمل شده و باید بیش از این کار شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: برای موفقیت در تمامی عرصه ها باید ایجاد ساختارسازی کرد و همانگونه که عاشورا به یک گفتمان بین المللی تبدیل شد، باید فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب را از تبلیغ و شعار به مرحله گفتمان برسانیم .

وی در پایان تاکید کرد: افرادی همچون سپهبد قاسم سلیمانی به این دلیل جهانی شدند که افکار بزرگی داشتند و جهانی عمل می کردند، بنابراین برای موفقیت های جهانی باید نگاه رسالتی داشته باشیم و از قالب های سازمانی خارج شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha