جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معصومیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌ها، حوزه علمیه خواهران دست از اهداف خویش نکشید و بانوان طلبه در کنار تحصیل غیرحضوری، به فعالیت های جهادی ادامه دادند و این نشان از کارایی بالای حوزه خواهران دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه در همدان، ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان، ظهر امروز در جلسه ای با حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند، گفت:  حوزه علمیه خواهران تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف متعالی می کند و تمامی نهادها و ارگان های انقلابی باید در این مسیر مساعدت داشته باشند.

وی با اشاره به فلسفه ی اصلی تاسیس حوزه علمیه خواهران، اظهار کرد: تعلیم و تربیت بانوان طلبه برای ورود به جامعه از رسالت های اصلی است تا با تربیت نیروهای متخصص و متعهد شاهد تحولات عمیق در قشر بانوان باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌ها، حوزه علمیه خواهران دست از اهداف خویش نکشید و بانوان طلبه در کنار تحصیل غیرحضوری، به فعالیت های جهادی ادامه دادند و این نشان از کارایی بالای حوزه خواهران دارد.

تقدیر از مدیریت حوزه خواهران

حجت‌الاسلام مغیثی، امام جمعه نهاوند هم در این جلسه ضمن تشکر از مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان، بیان کرد: حوزه‌های خواهران با شتاب بسیار زیادی حرکت می کنند و این امر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: حوزه‌ علمیه خواهران امروز به رشد خوبی نائل آمده و لازم است اساتید با تأسی از سیره نبوی و ائمه اهل بیت(ع) عوامل رشد و بالندگی بیشتر طلاب خواهر را فراهم و در تربیت دینی آنان تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا نتیجه ی نهایی در تربیت بانوان پاک و عفیف و ایجاد یک جامعه  سالم متجلی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha