جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تظاهرات در آمریکا

حوزه/ مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با صدور بیانیه ضمن ابراز همراهی با مردم آمریکا و محکومیت نژاد پرستی در آمریکا و اروپا تصریح کرد: شعار «نمی‌توانم نفس بکشم» علاوه بر مردم آمریکا شعار همه کسانی است که سال‌ها در جهان تحت فشار آمریکا بوده اند و کسانی که به سازش گرایش دارند بدانند آمریکا رو به افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با صدور بیانیه‌ای حرکت‌های نژادپرستانه را در آمریکا محکوم کردند.


متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

قال الله تعالی: ام یریدون کیدا فالذین کفروا هم المکیدون

در پی اعتراضات گسترده و خودجوش مردم آمریکا و مردم آزادیخواه در جهان به اقدامات نژادپرستانه دولتمردان خبیث آمریکا که ماهیت خود را آشکار کرده و نشان دادند که این نفس بریده شده جورج فلوید نیست بلکه نفس بریده شده همه انسان‌های عدالت‌خواه جهان می‌باشد که سال‌هاست زیر سلطه دولتمردان آمریکا بند می‌آید.

در این ایام که بیش از پیش شاهد شعله‌ور شدن آتش خشم معترضان به این اقدامات دولت آمریکا هستیم. ما ملت مسلمان با الهام ازفرمایشات قرآن مبین و بیانات گهربار امام راحل و امام خامنه‌ای مدظله العالی که برگرفته از کلام الهی و اهل بیت علیهم السلام می‌باشد، بر این باور هستیم که اولا "خداوند متعال یاری دهنده و منتقم تمام مظلومین است". ثانیا " این شعار «نمی‌توانم نفس بکشم» علاوه بر مردم آمریکا شعار همه کسانی است که سال‌ها در جهان تحت فشار آمریکا بوده اند" ثالثا "کسانی که به سازش گرایش دارند بدانند آمریکا رو به افول است"

ما طلاب، اساتید و مسولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه خشم، انزجار و نفرت خود را از این اقدامات سبوعانه دولتمردان نابخرد آمریکا اعلام و حمایت خود را از همه آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان عالم اعلام می‌داریم و با آرمان‌های مقدس امام راحلمان و نائب بر حق ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید بیعت می‌نمائیم.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha