جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح مطالعاتی شهید مطهری

حوره/ سیده ربابه داودالموسوی از تمدید ثبت نام بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری و دانش آموختگان جامعةالزهرا علیهاالسلام در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری(ره) تا ۱۰ مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داودالموسوی به تمدید مهلت ثبت نام در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری، دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) برکات بسیاری دارد و با توجه به استقبال و درخواست خواهران طلبه با توجه به پیش رو بودن زمان امتحانات طلاب زمان ثبت نام تا ۱۰ مرداد تمدید شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در دیدار علما و روحانیون در سال ۱۳۸۳ بر لزوم مطالعه آثار شهید مطهری(ره)، «من لازم می‌دانم و بارها هم این نکته را گفته‌ام که همه‌ی طلاب و همه‌ی اهل منبر، یک دور آثار آقای مطهری‌ را بخوانند. مرحوم شهید مطهری‌ رضوان‌اللّه‌علیه گرایش سلوکی و معنوی هم داشت؛ .... در آثار ایشان این رشحه‌ی معنوی، توحیدی و سلوک کاملًا مشهود است. یکی از کارهای لازم در حوزه‌ها مطالعه‌ی آثار ایشان است. جوانان عزیز ما باید با آثار شهید مطهری‌ آشنا شوند. اگر بنده می‌خواستم برنامه‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم را بنویسم، بلاشک یکی از مواد برنامه را این می‌گذاشتم که کتابهای آقای مطهری‌ خوانده شود، خلاصه‌نویسی شود و امتحان داده شود ..... مبنا را تفکرات شهید مطهری بگذارید و کارهای بعدی را روی آن بنا کنید» و بیان اهمیت ضرورت شرکت طلاب در  این طرح گفت: زمان و نحوه ثبت نام در این طرح، تا ۱۰ مرداد است و طلاب می‌توانند از طریق مراجعه به سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام، سامانه‌ها، سامانه فرهنگی به نشانی https://farhangi.jz.ac.ir  ثبت نام کنند.

داودالموسوی گفت: جهت آشنایی کامل علاقه‌مندان به شرکت در این طرح مطالعاتی، طلاب قبل از ثبت نام، طرح ذیل را مطالعه کرده و پس از ثبت نام در جلسه توجیهی طرح مطالعاتی شهید مطهری که به صورت آنلاین برگزار می شود، شرکت کنند.

ایشان در پایان ضمن بیان این نکته که بانوان طلبه ساکن استان قم می‌توانند هنگام ثبت نام، شیوه دریافت کتاب به صورت امانی یا خرید را مشخص کنند، اظهار داشت: راه‌های ارتباطی ما با شما جهت دریافت پیشنهادات، انتقادات، طرح، ایده و... از طریق ارتباط با شناسه shajarah@ و یا تماس با شماره ۳۲۱۱۲۰۶۳ – ۰۲۵ امکان پذیر است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha