شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه بسکتبال سه نفره ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ مسابقه ورزشی «بسکتبال سه نفره» ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعم از طلاب حضوری، غیرحضوری، آموزش مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم و همچنین خانواده آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیده ربابه داودالموسوی ضمن تبریک به مناسبت ایام باسعادت و پرفضیلت ماه شعبان، عنوان کرد: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان، اداره کل امور فرهنگی با همکاری اداره کل امور طلاب و خانواده اقدام به برگزاری مسابقه بسکتبال سه نفره می‌کند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به موفقیت های تیم بسکتبال مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در مسابقات استانی و درخشش بانوان جوان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این رقابت‌ها، انتظار می‌رود این مسابقه نیز با استقبال پرشور خانواده برزگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مواجه شود.

داودالموسوی عنوان داشت: این مسابقات ویژه همه طلاب و خانواده آنها برنامه‌ریزی شده است لذا همه بانوان طلبه اعم از فارغ‌التحصیلان، مبلغان، طلاب آموزش مجازی و غیرحضوری و نیز خانواده آنها، که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه ورزشی هستند، می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و نیز سال تولد خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ در این مسابقه ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی، مربی مهدکودک جهت نگهداری کودکان زیر ۶ سال شرکت‌کنندگان در محل برگزاری مسابقه مستقر است، بنابراین طلابی که متقاضی استفاده از خدمات مهدکودک هستند، هنگام ثبت نام، سن و جنسیت فرزند خود را نیز پیامک کنند.

 مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ملهت ثبت نام در این مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ فروردین است، گفت: این مسابقه، روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه همزمان با روز جوان ساعت ۱۲ در سالن چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار می‌شود.

داودالموسوی تصریح کرد: مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار می‌شود و پس از هر مسابقه، برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر گرامیداشت روز جوان، گسترش فرهنگ ورزش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی طلاب، افزایش روحیه نشاط، شادابی و تحرک در بین طلاب است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha