جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری دومین مرحله پویش مجازی ورزش همگانی ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری مرحله دوم پویش مجازی ورزش همگانی در راستای تقویت سلامت جسمانی و روحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داودالموسوی، با اشاره به برگزاری دومین مرحله پویش مجازی ورزش همگانی در راستای تقویت سلامت جسمی و روحی، گفت: پرداختن به ورزش همگانی و مستمر یکی از ضرورت های سبک زندگی امروزی است که در صورت غفلت از این امر مهم، آثار جسمی و روانی برگشت ناپذیری در زندگی انسان ها ایجاد خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به ورزش همگانی، فضای مجازی را بهترین فرصت جهت رفع نگرانی عده ای از دغدغه مندان ورزش نسبت به حضور در باشگاه های ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا دانست و یادآور شد: این اداره کل در مدت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه های ورزشی، گام‌های ارزشمندی در راستای فرهنگسازی اهمیت به ورزش و ایجاد شور و نشاط در فضای مجازی برداشته است.

داودالموسوی از ارائه محتواهای آموزشی «ورزش در خانه» در روزهای آغازین شیوع کرونا در اسفند سال ۹۸ در فضای مجازی یاد کرد و اضافه کرد: امسال پویش مجازی ورزش همگانی ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان حرکتی مثبت و مهم در این زمینه کلید خورد.

وی افزود: پویش مجازی ورزش همگانی با هدف مقابله با کم‌تحرکی، ترویج ورزش‌ روزانه و عادت‌سازی نسبت به این امر و همچنین افزایش روحیه نشاط و پویایی طلاب، از ۲۸ مهر همزمان با هفته تربیت بدنی به مدت یک ماه برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این پویش با طراحی تمرین ورزشی توسط خانم اعلایی، مربی ورزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها انجام شد و ارائه برنامه تمرینی ۳۰ روزه، ارسال فیلم و عکس‌های آموزشی تمرینات، دریافت و پیگیری گزارش ورزش روزانه مخاطبان، مشاوره و پاسخ به سوالات ورزشی طلاب، ارائه محتوای آموزشی تغذیه ورزشی و مشاوره تغذیه از جمله فعالیت‌هایی بود که در این پویش صورت گرفت.

داود الموسوی با بیان اینکه در انتهای این پویش ورزشی به ۸ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد، افزود: با توجه به استقبال زیاد طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از این طرح، پویش برای دومین بار به مدت ۴۰ روز با همت جمعی از مربیان ورزشی توانمند مجموعه و راهبری اداره کل امور فرهنگی، آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام پویش‌های این اداره در فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: در روزگاری که فضای مجازی و حقیقی زندگی مردم به یکدیگر گره خورده، تولید کافی محتوای مناسب ورزشی در فضای مجازی و یا تولید محتوای تغذیه سالم، گامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تحرک بین کاربران این فضا است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به نحوه شرکت در پویش ورزشی، اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این پویش و دریافت برنامه تمرین و مشاوره ورزشی می‌توانند با ارسال مشخصات فردی خود (نام نام خانوادگی کدتحصیلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و شماره ایتا) و نیز رسید پرداختی به مبلغ ۲۰هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به مدیر کانال ایتا معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی https://eitaa.com/jz_mft و یا @jz_mft نسبت به ثبت نام در این پویش اقدام کنند.

داودالموسوی یادآور شد: افرادی که تمام چهل روز این پویش را فعال باشند، کل هزینه پرداختی به آنها برگردانده می‌شود و نیز اهدای کمک هزینه تهیه تجهیزات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که به طلاب شرکت‌کننده در این پویش اختصاص داده می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این پویش تا ۱۶ آذر و زمان اجرای پویش از ۲۰ آذر تا ۳۰ دی است، خاطرنشان کرد: ظرفیت شرکت‌کنندگان در این برنامه محدود بوده و اولویت با طلابی است که نسبت به ثبت نام زودتر اقدام کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha