سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 905648
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
رویا دهقانی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از انعقاد تفاهم نامه با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و برگزاری دوره ویراستاری ویژه بانوان طلبه با هدف نگارش متون دفاع مقدس خبر داد.

خانم رؤیا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، گفت: پس از برگزاری یک دوره ویراستاری در حوزه علمیه خواهران استان یزد، با شناسایی افراد توانمند، گروهی از بانوان طلبه مستعد زیر نظر مدرس مهارت‌های نویسندگی به تحریر داستان‌های دفاع مقدس و ویراستاری داستان‌های موجود پرداختند.

وی در خصوص حفظ ارزش های دفاع مقدس، افزود: نیاز جامعۀ امروز، فرهنگ ایثار است و نمایش بارز این فرهنگ در ۸ سال دفاع مقدس اتفاق افتاده، اکنون ما هستیم که باید با قلم، کلام و هنر خود، با رعایت حفظ ارزش‌ها، دوباره آن فرهنگ را احیا کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تنظیم شد، کار تحریر داستان‌ها، روایت‌های شفاهی و ویراستاری مستندات موجود به گروهی از بانوان طلبه استان یزد سپرده شده است.

دهقانی در پایان اظهار کرد، از طریق مسیر حوزه و روحانیون،‌ به‌طور ویژه بانوانی که همیشه و همه‌جا نقش آنها پررنگ و اساسی بوده است، این خیر کثیر رقم خورده و ایثار ماندگار شهیدان به رشتۀ تحریر درآید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha