جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه تفاهم نامه جشنواره علامه حلی

در نشست مشترک مدیران و معاونان پژوهش حوزه های علمیه خواهران و برادران استان یزد، تفاهم نامه برگزاری هفتمین جشنواره استانی علامه حلّی امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد  در این نشست بر توسعه همکاری حوزه های علمیه خواهران و برادران در امر پژوهش تأکید و گزارشی از برگزاری جشنواره علامه حلّی  ارائه نمود.

درادامه این نشست، خانم رویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان چند راهکار و پیشنهاد  برای بهتر برگزار شدن جشنواره علامه حلّی، گفت: طلاب پژوهش محور که دارای استعداد هستند، نباید به حال خود رها شوند، بلکه لازم است کارگروهی پژوهش محور با همکاری طلاب پژوهشگر برادر و خواهر شکل گیرد تا علاوه بر برطرف شدن نیاز های پژوهشی حوزه های علمیّه استان، نیاز پژوهشی جامعه، ادارات و نهاد های مختلف را نیز، پاسخگو باشد.

 وی اظهار کرد: تحقق این امر مستلزم یک دوره تخصصی با حضور اساتید مجرّب جهت توانمندسازی بیشتر طلاب است.         

حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، دعوت از صاحبان اثر در سالهای گذشته را مناسب و لازم دانست و گفت: سرمایه گذاری روی این افراد زودتر نتیجه می دهد چرا که نیمی از راه را رفته اند و برگزاری دوره های مورد نیاز، آنها را در زمینه نگارش آثار فاخر توانمندتر می کند و در این صورت  انعقاد تفاهم نامه با مراکز جهت انجام پروژه های پژوهشی، مشکل بودجه را هم می تواند حل کند.

در این نشست مشترک که همراه با سه مصوبه بود، حجت الاسلام والمسلمین فیاضی به عنوان دبیر جشنواره علامه حلّی انتخاب و مقرّر شد هر یک از اعضای جلسه نسبت به مصوبات، پیگیری لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha