شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصب ردیاب‌های تب در مسجد بنبری در آستانه بازگشایی + تصاویر

حوزه/ مسجد بنبری در بریتانیا با همکاری یک شرکت امنیتی محلی، اقدام به نصب تب سنج های هوشمند و ایستگاه‌های ضدعفونی کننده در ورودی‌های مسجد کرده، که بخشی از فعالیت‌ها برای بازگشایی دوباره این مسجد هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از بنبری گاردین، به منظور شناسایی مبتلایان به کرونا، مسجد بنبری در بریتانیا، با همکاری یک شرکت امنیتی محلی اقدام به نصب تب سنج های هوشمند کرده است. نصب ردیاب های تب و ایستگاه‌های ضدعفونی کننده دست در ورودی‌های مسجد بخشی از فعالیت‌های انجام شده توسط بانیان مسجد به منظور بازگشایی این مرکز عبادی هستند.

سخنگوی مسجد بنبری ضمن اعلام این خبر در صفحه فیس بوک گفت: این سیستم‌ها به شناسایی افراد با درجه حرارت بالا کمک می‌کنند، بنابراین به این طریق از سلامتی و رفاه حال نمازگزاران در مسجدمان محافظت می‌کنند.

 

به گفته آن‌ها یکی از آشکارسازهای تب هوشمند و ایستگاه‌های ضدعفونی با هزینه خود مسجد راه اندازی شده و یک شرکت امنیتی محلی با نام گروه وست مینیستر هزینه ست دوم برای نصب در مسجد را متقبل شده است.

 هیمش راسل مدیرکل این گروه نسبت به دلایل کمک به مسجد در نصب شناساگرهای تب گفت: کار مسجد بنبری با پروژه یخچال اجتماعی، تهیه کالاهای اساسی برای نیازمندان و سایر فعالیت‌های آن‌ها خصوصا در این زمانه سخت، برای ما الهام بخش بود. و خوشحالیم که توانستیم در این رابطه از مسجد پشتیبانی کنیم و به سهم خودمان در کمک‌رسانی نقش داشته باشیم.

 

ایستگاه های تب سنج هوشمند و ضد عفونی کننده دست در ورودی های اصلی نصب شده ان این مسجد به طور مرحله‌ای بازگشایی خواهد بود و تعداد بازدید کنندگان را محدود می‌کند تا امکان فاصله گذاری اجتماعی در مسجد فراهم شود.

دولت هنوز با شفافیت  دستورالعملی برای بازگشایی مجدد این مساجد ارائه نداده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha