جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: طلاب جوان با دستمایه معارف قرآن، عترت(ع) و بصیرت دینی، سرمایه ای برای حوزه انقلابی به شمار می روند و در عرصه هدایت مردم و نسل جوان نقش اساسی و راهگشا دارند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه آشنایی هرچه بیشتر با قرآن مایۀ نزول برکات است، اظهار داشت: علمای سلف و کسانی که پله های رشد و کمال را یکی پس از دیگری طی نموده و به قله های معرفت رسیده اند، به سبب دوستی با قرآن و عترت(ع) بوده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، لازمه ورود به حوزه معرفت قرآنی را عبور از هواهای نفسانی و دست ردّ بر سینه شیطان نفس دانست و گفت: با برنامه ریزی روزانه برای تلاوت، اُنس و تدبر  در قرآن ، خود را وارد گلستان معرفت الهی کنیم.

وی ادامه داد: طلاب جوان با دستمایه معارف قرآن، عترت(ع) و بصیرت دینی، سرمایه ای برای حوزه انقلابی به شمار می روند و در عرصه هدایت مردم و نسل جوان نقش اساسی و راهگشا دارند.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه اُنس با قرآن و عترت(ع) موجب صیقل روح و روان است، افزود: طلاب با تدبّر در مفاهیم قرآن، می توانند به تعالیم و دستورات کتاب آسمانی پی ببرند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه که طلاب و خانوده های آنها را در بحران کرونا به آرامش روحی و روانی می رساند، مأنوس شدن با قرآن و ارتباط معنوی با ادعیه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha